ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
- Всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються на конкурс у вигляді:
- посилання на діючий сайт: посилання вказується у спеціальному полі при заповненні конкурсної заявки на сайті фестивалю;
- відеопрезентації з описом кампанії. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с, хронометраж — до 5 хвилин;
- скріншота сайту / баннера / рекламної кампанії у форматі JPG, RGB, розмір більшої сторони — 1772 pixels.
Веб-сайти (Категорії G-1, G-2)
1. Посилання має вести прямо на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.
Банери (Категорія G-3)
1. Банери всіх типів подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з банером. На цій сторінці, крім поданого на конкурс баннера, можна розмістити короткий опис роботи (поставлене завдання і ваше рішення). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот банера.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом.
Онлайн-кампанії (Категорія G-4)
Онлайн кампанія складається з двох і більше різних елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, банера, онлайн-гри, листівки, вірусного фільму, онлайн PR-акції, e-mail акції та ін.
1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio банерів, response ratio e-mail акцій та ін.), а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню її цілей. Також варто зазначити окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скріншоти PR-акцій та ін.).
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, банера або гри).
Вірусні кампанії (Категорія G-5)
1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати цілі кампанії, поставлені рекламодавцем, її ефективність, а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню цілей.
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, банера або гри).
Інші інтерактивні засоби комунікації (G-6)
1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту/проекту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом проекту.
Майстерність у інтерактиві: дизайн (G-7)
1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.
Майстерність у інтерактиві: копірайтинг (G-8)
1. Посилання має вести прямо на проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту (банера).
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.
Майстерність у інтерактиві: відео/аудіо (G-9)
1. Посилання має вести прямо на проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.
Вартість участі
1050 грн / 100 €
Ціни вказані без урахування податків.
Deadline
20 квітня 2013 року.