ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА

Категорії конкурсу

G-1. Комерційні сайти
Комерційні сайти, промо-сайти, портали, сайти-візитки
G-2. Некомерційні інтернет проекти
Некомерційні інтернет проекти
G-3. Банери
Звичайні банери, банера RichMedia і т.п.
G-4. Online кампанії
Кампанії, що використовують як мінімум 2 різних online інструменти: сайти, блоги, ігри, вірусне відео, соціальні медіа тощо
G-5. Вірусні кампанії
Вірусні кампанії
G-6. Інші інтерактивні засоби комунікації
Засоби комунікації, що виходять за рамки перерахованого вище.
G-7. Майстерність у інтерактиві: дизайн
Оцінюється майстерність виконання роботи. Робота, яка несе запам'ятовуюче естетичне відчуття і відрізняється висококласною реалізацією незалежно від ідеї, що стоїть за виконанням, має високі шанси на успіх в категорії.
G-8. Майстерність у інтерактиві: копірайтинг
Майстерність копірайтера, оригінальність ідеї і мови, а також ступінь її відповідності особливостям і вимогам інтерактивного середовища.
G-9. Майстерність у інтерактиві: відео/аудіо
Винахідливе художнє використання аудіо-і відеоефектів і постпродакшену, майстерність використання аудіовізуальних елементів в процесі створення проекту, а також ступінь відповідності фінального продукту особливостям і вимогам інтерактивного середовища.

Вимоги до подачі робіт

  • Всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються на конкурс у вигляді:
  • посилання на діючий сайт: посилання вказується у спеціальному полі при заповненні конкурсної заявки на сайті фестивалю;
  • відеопрезентації з описом кампанії. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с, хронометраж — до 5 хвилин;
  • скріншота сайту / баннера / рекламної кампанії у форматі JPG, RGB, розмір більшої сторони — 1772 pixels.

Веб-сайти (Категорії G-1, G-2)

1. Посилання має вести прямо на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.

Банери (Категорія G-3)

1. Банери всіх типів подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з банером. На цій сторінці, крім поданого на конкурс баннера, можна розмістити короткий опис роботи (поставлене завдання і ваше рішення). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот банера.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом.

<

Онлайн-кампанії (Категорія G-4)

Онлайн кампанія складається з двох і більше різних елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, банера, онлайн-гри, листівки, вірусного фільму, онлайн PR-акції, e-mail акції та ін.

1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio банерів, response ratio e-mail акцій та ін.), а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню її цілей. Також варто зазначити окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скріншоти PR-акцій та ін.).
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, банера або гри).

Вірусні кампанії (Категорія G-5)

1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати цілі кампанії, поставлені рекламодавцем, її ефективність, а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню цілей.
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, банера або гри).

Інші інтерактивні засоби комунікації (G-6)

1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту/проекту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом проекту.

Майстерність у інтерактиві: дизайн (G-7)

1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.

Майстерність у інтерактиві: копірайтинг (G-8)

1. Посилання має вести прямо на проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту (банера).
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.

Майстерність у інтерактиві: відео/аудіо (G-9)

1. Посилання має вести прямо на проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.

Вартість участі

1050 грн / 100 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.