КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ

Категорії конкурсу

H-1. Медіарішення для ТБ, Радіо, Кіно
Включає product placement.
H-2. Медіа рішення для друкованих видань, транспорту, зовнішньої реклами
Медіа рішення для друкованих видань, транспорту, зовнішньої реклами
H-3. Медіа рішення для Інтернету та інших цифрових медіа, включаючи мобільні пристрої
Медіа рішення для Інтернету та інших цифрових медіа, включаючи мобільні пристрої
H-4. Спеціальні події, спонсорство, промо акції
Спеціальні події, спонсорство, промо акції
H-5. Нетрадиційні і ambient медіа
Нетрадиційні і ambient медіа
H-6. Інтегрована медіа кампанія
Інтегрована медіа кампанія

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою: формат — JPG, профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels.
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
У презентації проекту необхідно описати завдання, які стояли перед кампанією, медіарішення, досягнуті результати і причини, які роблять роботу гідної перемоги.

Вартість участі

1260 грн / 120 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.