РЕКЛАМА В ПРЕСІ
B. Категорії товарів та послуг
Категорії конкурсу
B-1.
Продукти харчування
Продукти харчування, включно з продуктами для тварин
B-2.
Напої безалкогольні
Прохолоджуючі напої і безалкогольне пиво
B-3.
Напої алкогольні та слабоалкогольні
Алкогольне пиво, коктейлі і т.д.
B-4.
Товари та послуги для дому
Миючі засоби, фарби, клеї, ремонтні роботи тощо
B-5.
Обладнання і техніка для дому
Меблі, килими, тканини, кухонне приладдя і т.д.
B-6.
Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
Телевізори, фотоапарати і відеокамери, комп'ютери і т.д.
B-7.
Здоров'я і краса
Парфумерія, косметика, засоби особистої гігієни, лікарські препарати, медичні послуги
B-8.
Мода та інші споживчі товари
одяг, взуття, аксесуари, галантерея, ювелірні вироби, канцелярські товари та ін.
B-9.
Транспортні засоби та послуги, автосервіс
автомобілі, автоаксесуари, заправні станції, таксі, авіа та залізничні перевезення і т.п.
B-10.
Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
Туристичні агентства, готелі, курорти, спортивні змагання, тренажерні зали, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.п.
B-11.
Споживчі послуги та продаж в роздріб
Супермаркети, магазини, ресторани, кафе, пральні, хімчистки і т.п.
B-12.
Засоби та послуги зв'язку
Мобільні оператори і телефони, Інтернет послуги і т.д.
B-13.
Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити, девелоперство і т.д.
B-14.
Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
B-15.
Корпоративна, іміджева реклама компанії
Корпоративна, іміджева реклама компанії
B-16.
Соціальна реклама та благодійність
BC. Категорії Майстерності в друкованій рекламі
Роботи в категорію Майстерності в друкованій рекламі можуть подавати фото- та дизайн-студії, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс оцінює роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.
Критерії оцінювання робіт членами журі
Журі оцінює майстерність, проявленої у процесі створення друкованої реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу або повинна враховуватися в меншій мірі. Якщо принт або постер створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то вони можуть досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо вони не отримали нагород в інших конкурсах.
Критерії оцінювання робіт членами журі
Журі оцінює майстерність, проявленої у процесі створення друкованої реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу або повинна враховуватися в меншій мірі. Якщо принт або постер створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то вони можуть досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо вони не отримали нагород в інших конкурсах.
Категорії конкурсу
BC-1.
Арт-дірекшн
Подавати роботи можуть: арт директор, дизайнер, продакшн (фотостудія, дизайн студія і т.д.), агентство, клієнт
BC-2.
Копірайтинг
Подавати роботи можуть: копірайтер, автор ідеї, агентство, клієнт
BC-3.
Ілюстрація
Подавати роботи можуть: ілюстратор, арт директор, дизайн студія, агентство, клієнт
BC-4.
Типографіка
Подавати роботи можуть: дизайнер, арт директор, агентство, клієнт
BC-5.
Фотографія (модельна, предметна)
Подавати роботи можуть: фотограф, автор ідеї, арт директор, продакшн, агентство, клієнт
BC-6.
Гумор
Подавати роботи можуть: автор ідеї, виконавці, агентство, клієнт
Вимоги до подачі робіт
- Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.
- Формат — JPG, профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels.
- Увага! У графі «Опис творчої ідеї» або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклад текстової частини макету англійською мовою (крім номінацій Майстерності в друкованій рекламі).
Вартість участі
840 грн / 80 €
Ціни вказані без урахування податків.
Deadline
20 квітня 2013 року.