РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

Критерії оцінки

- Відповідність ідеї заявленим цілям;
- Якість реалізації;
- Передбачувана ефективність.

Категорії конкурсу

K-1. Комплексні рекламні кампанії та програми
Рекламні кампанії та програми, в яких були задіяні 2 і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій
K-2. Рекламна серія
Серія з 2-х і більше елементів для одного медіа: ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо

Вимоги до подачі робіт

Технічні вимоги до рекламних кампаній

Конкурсні роботи в категорію «K-1. Комплексні рекламні кампанії» приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою: формат — JPG, профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels.
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с. Хронометраж — до 5 хвилин.
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-рішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.

Технічні вимоги до рекламних серій

Для реєстрації участі серії робіт (макетів, роликів) у категорії K-2 необхідно заповнити на сайті єдину заявку на всі елементів із зазначенням у назві використовуваного медіа (у дужках).

Роботи в категорії K-2 подаються згідно з вимогами, які висуваються у відповідних конкурсах:

1. Телевізійна серія подається у вигляді єдиного відеофайлу: роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с. Увага! Відеороботи обов'язково повинні супроводжуватися англійськими титрами.
2. Друкована серія надається у вигляді файлів JPG: профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels. Увага! У графі «Опис творчої ідеї» або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклади текстових частин макету англійською мовою.
3. Аудіо подається у вигляді файлу MP3, 48 kHz, 192 kbps. Увага! У графі «Опис творчої ідеї» необхідно обов'язково додати переклади радіороликів на англійську мову.
Загальна кількість елементів однієї серії не може перевищувати 7.
Файли кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Вартість участі

1890 грн / 180 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.