РАДІО РЕКЛАМА
D. Категорії товарів та послуг
Категорії конкурсу
D-1.
Продукти харчування і напої
Продукти харчування і напої
D-2.
Промислові товари
Промислові товари
D-3.
Послуги
Всі види послуг, включаючи магазини, банки, зв'язок, розваги та ін.
D-4.
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації
D-5.
Соціальна реклама та благодійність
Соціальна реклама та благодійність
DC. Категорії Майстерності у радіо рекламі
Роботи на конкурс можуть подавати студії, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс відмічає роботу персоналій, і нагороди отримають конкретні професіонали.
Критерії оцінювання робіт членами журі
Журі відзначає рівень майстерності, проявленої у процесі створення реклами для радіо. В залежності від категорії, враховується копірайтинг, музика і акторська робота. Ідея, яка стоїть за виконанням і що відноситься до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в меншій мірі.
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.
Критерії оцінювання робіт членами журі
Журі відзначає рівень майстерності, проявленої у процесі створення реклами для радіо. В залежності від категорії, враховується копірайтинг, музика і акторська робота. Ідея, яка стоїть за виконанням і що відноситься до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в меншій мірі.
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.
Категорії конкурсу
DC-1.
Копірайтинг, майстерність сценариста
Подавати роботи можуть: копірайтер, автор ідеї, продакшн, агентство, клієнт
DC-2.
Музика і звукове оформлення
Подавати роботи можуть: звукорежисер, композитор, продакшн, агентство, клієнт
DC-3.
Акторська (дикторська) робота
Подавати роботи можуть: виконавець, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт
DC-4.
Гумор
Подавати роботи можуть: автор ідеї, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт
Вимоги до подачі робіт
- Конкурсні роботи подаються у вигляді аудіофайлів MP3, 48 kHz, 192 kbps.
- Аудіоролики кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті фестивалю.
- Увага! У графі «Опис творчої ідеї» необхідно обов'язково додати переклад радіоролика на англійську мову.
Стоимость участия
630 грн / 60 €
Ціни вказані без урахування податків.
Deadline
20 квітня 2013 року.